Werkwijze

Wij hebben gemerkt dat een toenemende groep mensen ‘kant-en-klare’ woonruimte zoekt voor een beperkte periode. Vaak betreft dit een P&O medewerker, die bijvoorbeeld woonruimte zoekt voor zijn of haar buitenlandse collega. Verder kan het gaan om mensen die tijdelijk even rust zoeken of een verbouwing moeten overbruggen. Ook hebben we mensen geholpen die brand- of waterschade aan hun eigen woning hadden en een tijdelijke oplossing zochten. Dan zijn er tijdelijke huurders, die hun oude woning verkocht hebben maar nog geen nieuwe gevonden. Bovendien zijn er nog werkenden die tijdelijk huren bij ons, maar normaliter wonen in Friesland. Kortom: een scala aan categorieën van huurders, op zoek naar tijdelijke all-in huur.

En wanneer wij spreken over all-in, dan bedoelen wij ook echt all-in!

Al onze woningen zijn gemeubileerd, gestoffeerd en de huurprijs is inclusief GWL, televisie en internet. Verder zijn ze voorzien van een vaat- en wasmachine, droger, televisie, keukeninventaris, bedden en linnengoed.

Onze procedure begint met het opbouwen van een zekere mate van vertrouwen na wederzijds contact. Uiteraard kan de betreffende woning bezichtigd worden. Komen we tot een akkoord, dan sturen wij u via e-mail de huurovereenkomst en de algemene voorwaarden. U kunt deze dan rustig doornemen, ons hierover nog vragen stellen en mits u akkoord bent, getekend per e-mail aan ons retourneren. Wij gebruiken voor ons gehele aanbod de huurovereenkomst voor bepaalde tijd, toegespitst op ons bedrijfsconcept van tijdelijk en all-in gemeubileerd wonen. Alles conform de Nederlandse wetgeving.

Over het algemeen betalen onze huurders met bankoverschrijving. Daarnaast kan dit ook met een aantal creditcards, waaronder: Master Card, Visa en American Express.

Bij uitzondering kunt u, na overleg met ons, bij aankomst u eerste betaling doen. Dit kan middels pintransactie, via PayPal of met creditcard.

U zult begrijpen dat wij voor de tijdelijke huur van onze gemeubileerde woningen een borgsom vragen. Afhankelijk van de duur van uw verblijf en de woning, wordt de hoogte van uw specifieke borg vastgesteld. Als u bij vertrek de woning heeft achtergelaten zoals u hem bij aankomst kreeg opgeleverd, namelijk schadevrij en schoon, dan storten wij hem binnen twee weken terug.

Wanneer u voor het eerst bij uw nieuwe, volledig ingerichte, all-in huurwoning aankomt, heten wij u ter plekke persoonlijk welkom. Natuurlijk overhandigen wij u de sleutels nadat we u eerst hebben rondgeleid, de faciliteiten hebben getoond en wat informatie over de omgeving en eventuele huisregels hebben verschaft.

Voor meer gedetailleerde informatie kunt u op onze website terecht onder het kopje ‘FAQ’ (veel gestelde vragen). Daarnaast kunt u ons altijd via e-mail of telefonisch benaderen voor al uw vragen aangaande ons aanbod van gemeubileerde woningen in Tilburg.